سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از فرمالین در فرمولاسیون مایع ظرفشویی در دنیای امروز دیگ

نظر

استفاده از فرمالین در فرمولاسیون مایع ظرفشویی در دنیای امروز دیگر منسوخ شده است و مواد بهتری جایگزین این ماده شده است، اما همچنان در برخی از واحدهای تولیدی مایع ظرفشویی دیده میشود که از فرمالین در تولیدات خود استفاده میکنند. شما در نظر داشته باشید اگر قرار باشد برای تهیه سه محصول غذایی یا دارویی 100 هزار تومان پرداخت کنید، فناوری نانو به کمک تولیدکننده و مصرفکننده آمدهاست تا به جای تهیه سه محصول به قیمت 100 هزار تومان، یک محصول تهیه کند به قیمت 90 هزار تومان و با کیفیت و کارایی بیشتر.در ظاهر شاید نشان داده شود که این تکنولوژی قطعا هزینههای خود را خواهد داشت و سنگینی این هزینهها بر دوش مصرفکننده تحمیل خواهد شد اما فقط تولید خام محصول نیست، اینکار باعث شده بخش زیادی از هزینههای زنجیره تامین کاهش داشته باشند که البته این هزینهها متغیر هستند . روش استفاده: موها را از ریشه تا انتهای ساقه بخوبی به کمک انگشتان توسط مقدار کافی از ماسک موی سر فولیکا بپوشانید.اطمینان حاصل فرمائید که انتهای موها حتما به ماسک مو آغشته شده باشند.

مردم عام به هنگام مصرف مواد غذایی، آگاهی کمتری از این موضع دارند که به عنوان مثال لبنیات را به همراه مواد غذایی حاوی آهن مصرف نکنند یا خیلی از توصیههای تغذیهای دیگر و اینکار باعث کاهش فراهمی زیستی منابع اصلی مغذی میشد. عملکرد نانوفناوری در فرمولاسیون محصولات غذایی و مکملها با استفاده از نانومتریالها و کار در مقیاس نانوزیستی، به بهبود فراهمی زیستی آنها و محافظت از مواد مغذی با ارزش در فرآوری یا هضم غذا کمک می کند. اما ذکر این نکته واجب است که بهترین و کارآمدترین فرمول مایع ظرفشویی و فرمول مایع دستشویی، فرمولی و روش تولیدی است که علاوه بر کیفیت بالا و بهروز بودن فرمولاسیون، مواد مضره مانند فرمالین را در فرمولاسیون ارائهشده یا حذف کنند و مواد مناسبی جایگزین آن کنند که استفاده از آنها نهتنها دیگر آن مضرات قبل را نداشته بلکه باعث بهبود کیفیت در ساخت مایع ظرفشویی میگردد و یا مقدار و اندازه فرمالین را تحت کنترل قرار دهند تا از حد مجاز خارج نشود و باعث مشکلات پوستی برای مصرفکننده گردد. البته این تنوع فقط شامل این مزهها نمیشود بلکه تنوع زیادی در رنگ بندی این شکلاتها نیز وجود.

شاید استفاده از خمیردندان زغالی که دهان به شدت سیاه می شود در اولین مرتبه موجب نگرانی از ماندن لکه ها در دهان گردد اما پس از شستشو ، در کمال تعجب مشاهده می شود که سیاهی ها کاملاً از بین رفته و دندانها به شدت تمیز و براق می گردند.بعد از چندین بار استفاده دندانها به طرز محسوسی سفیدتر می شوند.خمیردندان زغالی ، به دلیل وجود شارکل ، بوی بد دهان را نیز جذب کرده و دهان را خوشبو می کند. استیک ضد عرق مدل توندرا مخصوص آقایان بوده و بعد از استفاده عرق زیر بغل را کاهش داده و از بوی بد ناشی از عرق جلوگیری میکند و همچنین خیسی و لک بر روی پوست و لباس بر جای نمیگذارد. از آنجا که فناوری نانوکاربردهای زیادی را با توجه به خواص جدید یا اصلاحشدهای که ارائه داد، بعد جدیدی از دنیای نامنتاهی علم را به روی ما گشود تا اینکه از این فناوری برای تولید نسل جدید فرمولاسیونهای دارویی و غذایی استفاده میشود و در ادامه مقاله به بخشی از این ابعاد اشاره خواهیم کرد.

عددی که بعد از نام H-KECAS می آید نشان دهنده متوسط تعداد مولکول های اتیلن اکساید در این مخلوط است. عصاره های بکار رفته شده در این محصول،عصاره های دانه جو دوسر و برگ رزماری میباشد این محصول ضد آلودگی هوا، مناسب برای انواع مو، آبرسان قوی مو و … شاخص های حسی سخت ترین بخش شاخص های کیفی محصول محسوب می شوند چرا که هر مصرف کننده ای دارای یک سلیقه شخصی خاص می باشد. سؤال دیگری که در این بخش باید به آن پاسخ داده شود این است که مقدار قابلقبول فرمالین در فرمول مایع ظرفشویی چه میزان باید باشد تا علاوه برافزایش تاریخ انقضا در مایع ظرفشویی از بروز حساسیتهای پوستی نیز جلوگیری کند؟ اسانس خوراکی پودری اغلب برای محصولاتی به کار می رود که در تولید آنها نیاز به کاربرد آرد می باشد به این معنا که بیشترین مصارف اسانس های میوه ه ای پودری بر پایه آرد است.

منبع:

خرید مواد اولیه آزمایشی از سایت پیشگامان شیمی