سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای انتخاب تیم آزمون مناسب و نحوه برنامه ریزی برای یک تیم

نظر


اگر می خواهید کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید، در این قسمت مشاوره هایی در مورد نحوه انتخاب کنکور مناسب، نحوه برنامه ریزی برای کنکور و ... ارائه شده است. اگر از کلاس کنکور به درستی استفاده شود می تواند در کنکور موثر باشد.

2 وقتی در کنکور ثبت نام می کنیم احساس خوبی داریم. فکر می کنیم اگر در این دوره ثبت نام کنیم مطمئناً درصد و نمره بهتری در این دوره می گیریم در حالی که فقط با عضویت در دوره نمی توانیم بهتر باشیم. class ما باید خودمان تلاش کنیم و بدانیم که هر چقدر هم تلاش کنیم همان نتیجه را خواهیم گرفت.

چگونه برای کنکور آماده شویم

4

1- بهتر است در تابستان یا پاییز کلاس های بیشتری برگزار شود و به تدریج از تعداد کلاس ها کاسته شود و تمرکز بیشتری روی مجموعه داشته باشید.

52- سومی ها: بهتر است در تابستان حداکثر 4 تا 5 روز (ترجیحاً صبح) و در صورت نیاز حداکثر 1 تا 2 روز از مهرماه به کلاس بروید.

63 - فارغ التحصیل شد! شما که کنکور را تجربه کرده اید. در صورت لزوم این دوره را 3-4 روز در هفته انجام دهید.

74- اگر می خواهید بعد از مدرسه در دوره های کنکور شرکت کنید، کلاس هایی را که واقعاً نیاز دارید انتخاب کنید و در روزهایی که مدرسه ندارید شرکت کنید، زیرا کلاس بعد از مدرسه کمکی نمی کند.

85. دانش آموزان تیزهوش باید در کلاس هایی که تا آوریل ادامه دارد شرکت کنند. زیرا این نوع دانش آموز بیش از آنچه در کلاس کنکور بعد از عید تدریس می شود، یاد می گیرد.

96- دانش آموزانی که تحرک کمتری دارند باید با سرعت کمتری در کلاس شرکت کنند و این کلاس تا زمان امتحان ادامه داشته باشد.

107- سعی کنید برای درس های خود به مدرسه بروید تا زمان را تلف نکنید و دروس خود را بیشتر ادغام کنید.

11 موردی که باید بخوانید: بهترین معلم زیست شناسی برای آزمون های ورودی لیست 15 معلم زیست شناسی خوب و با تجربه برای کنکور

12 کلاس دو نوع هستند: کلاس های آزمایشی - کلاس های مفهومی و تقویتی

13 کلاس تستی: برای داوطلبانی خوب است که با مطالب درسی مشکلی ندارند و تمام مطالب درسی را به خوبی یاد گرفته اند اما فقط در امتحانات مشکل دارند.

14 ایده و تقویت کلاس: ابتدا باید بدانیم که نباید از یک کلاس تقویتی انتظار یک کلاس کامل را داشته باشیم. از آنجایی که چند ماه طول می کشد تا این موارد را در مدرسه یاد بگیریم، بنابراین در عرض دو یا سه ماه از رفتن به کلاس باید سعی کنیم چیزهایی را که با آنها مشکل داریم به خوبی یاد بگیریم.

15 در اینجا 20 نکته برای موفقیت در کنکور آورده شده است

16 دستورالعمل برای انتخاب یک مدرسه خوب برای دوره ها و شرکت در امتحانات

17 انتخاب مدرسه و رشته بسیار مهم و حساس است زیرا شما داوطلب حساس و تحت فشار هستید و هرگونه مشکل یا تعطیلی مدرسه در انتخاب شما تاثیر گذاشته و باعث اختلال در دوره و برنامه می شود. بنابراین به آنچه انتخاب می کنید توجه کنید:

181- مدرسه باید دارای پروانه آموزش باشد.

192- برای انتخاب مدرسه خوب باید از داوطلبان سال قبل سوال کنید.

203- کلاسی را انتخاب کنید که متناسب با ساعات مطالعه شما باشد و باید در مورد استاد تحقیق کنید و یک استاد مجرب انتخاب کنید. بنابراین کیفیت کلاس و اطمینان از اجرای به موقع بسیار مهم است. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی کنکور می تواند برای موفقیت در کنکور مفید و موثر باشد.

مرجع: https://payju.ir/content/لیست-آموزشگاه-های-کنکور-در-