سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در مورد فر شش ماهه

نظر


مو جذابیت خاصی به چهره انسان می بخشد. برخی از افراد موهای مجعد زیبایی دارند. اما برخی دیگر از افراد علاقه مند به کوتاه کردن دائمی موهای خود هستند و به آرایشگران و متخصصان این حوزه مراجعه می کنند.

بیگودی مردانه و بیگودی دائمی زنانه تفاوتی ندارند. اگر می خواهید موهای خود را پر کنید، با یک متخصص مشورت کنید و به قیمت پرم دائمی مو توجه نکنید، زیرا افرادی که در این زمینه مهارت و تجربه ندارند، موهای شما را می سوزانند. آرایشگاه ها از ماده خاصی برای فر کردن موها استفاده می کنند و جنگ شیمیایی شدیدی بین مو و مواد شیمیایی وجود دارد. با آموزشگاه و آکادمی خانه عروس همراه باشید.

بهترین مواد فر شش ماهه

در دوره آموزشی آقایان اشاره کردیم که حالت دادن به مو بسیار استرس زا است و اگر بهترین محصولات به مدت شش ماه خوب استفاده نشود، نتیجه آسیب زیادی به موها وارد می کند. بهترین محصولات موی دائمی، فرهای زیبایی ایجاد می کند و برای مدت طولانی، با کیفیت ترین محصولات بوی بدی روی موها نمی گذارد و از موهای زائد و خشکی مو جلوگیری می کند. در ارائه بهترین محصولات مراقبت از مو به مدت شش ماه می توان به بس، نوول و دوبینا اشاره کرد. بله، باز هم تاکید می کنیم که قبل از خرید تجهیزات نصب و انجام این کار حتما با یک متخصص در این کار مشورت کنند.

انواع بیگودی شش ماهه

نوع فرهای شش ماهه بر اساس حجم و حالت مو و طول مو مشخص می شود. انواع مواد در انواع فر موی شش ماهه تفاوتی با یکدیگر ندارند اما نوع فر تعیین کننده انواع فر موی شش ماهه است.

1. فر خام شش ماهه:

معمولا بسته به سلیقه مشتری شش ماه موهای پرپشت روی موهای کوتاه می خواهند. زیرا فردائم بلندی مو را کم نمی کند. موهای مجعد فقط برای رشد مو انجام می شود.

2. فر به طور متوسط ??برای شش ماه.

این مدل فر بستگی به اندازه قیچی دارد. در واقع تنها عاملی که باعث تغییر فرم مو می شود نوع بیگودی است که بر اساس سلیقه مشتری و حجم و اندازه مو انتخاب می شود. برای فر کردن دائمی موهای کوتاه و بلند معمولا از بیگودی متوسط ??استفاده می شود تا فرهای متوسط ??و زیبا به موها بدهد.

3. فر کوچک شش ماهه:

مینی فر شش ماهه لذت بخش است. در مواردی مثل آقایان با موهای مجعد اغلب از رول موی شش ماهه استفاده می کنند که بسیار مد شده است. در مورد مدل موی کوتاه شش ماهه برای خانم ها، توصیه ما این است که این مدل مو را روی موهای بلند انجام دهید زیرا در صورت کاهش طول مو، موها کوتاهتر می شوند.

مراحل کوره شش ماهه

برای فر کردن دائمی مو در خانه، باید از دستکش استفاده کنید و مطمئن شوید که مواد با پوست یا لباس شما تماس پیدا نکند. می توانید از کیسه های آماده برای فر دائمی در منزل استفاده کنید. موها را گره بزنید، سپس موهای خود را بشویید و از نرم کننده پروتئین قوی موجود در بسته استفاده کنید. هرگز از نرم کننده یا نرم کننده استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن فر می شود. موها را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را با گیره های غیر فلزی محکم کنید. سپس بسته به فر مورد نظر خود میله های مخصوص فر را روی موهای خود قرار داده و موهای خود را ببندید و مواد فر کننده دائمی را به آرامی به موهای خود بزنید و ماساژ دهید.

کمی صبر کنید تا محلول دائمی فر روی موها تاثیر بگذارد. بعد از حالت دادن، آب گرم تهیه کنید، محلول را از روی موها آبکشی کنید، سپس از محلول خنثی کننده استفاده کنید تا موها را تقویت کرده و فرم بیشتری به آن ببخشید. پس از آن اجازه دهید موها به تدریج خشک شوند و به مدت 24 ساعت آنها را شانه نکنید. توجه داشته باشید که موهای مجعد نیاز به نگهداری بیشتری دارند. اگر موهایتان خشک است، بهتر است آن را نچرخانید.

انواع بیگودی شش ماهه

فر کننده مو یا به نام فر کننده مو وسیله ای است که معمولا لوله ای شکل و توخالی یا گرد است که برای فر کردن موها استفاده می شود. انواع بیگودی برای بیگودی دائمی وجود دارد که نوع بیگودی مو را نیز تعیین می کند. اندازه اتو فر کننده نوع فر را تعیین می کند. به عنوان مثال: برای فرهای ضخیم از فرهای بزرگ و برای فرهای متوسط ??و ظریف از فرهای متوسط ??و ظریف استفاده می شود. روش صحیح کار با بیگودی بسیار مهم است، زیرا اگر کنترل کافی نداشته باشید، بیگودی ها آسیب می بینند.

مراقبت بعد از فر کردن مو

پس از فر کردن دائمی، نباید موهای خود را بلافاصله بشویید، بلکه پس از 48 ساعت آن را بشویید. همچنین باید از شانه زدن موهای خود در طول روز خودداری کنید. برای حالت دادن به موهای خود از روغن آرگان، روغن نارگیل، روغن بادام و غیره استفاده کنید. از آن استفاده کنید. شما می توانید از محصولات طبیعی مانند مواد شیمیایی استفاده کنید، استفاده از نرم کننده های مو مانند کرم ها و بیگودی ها توصیه نمی شود، زیرا خود مواد فر کننده مو شیمیایی هستند و احتمال آسیب دیدن موها با استفاده از آن دو برابر می شود. محصولات دیگر از صاف کردن و صاف کردن مداوم موهای خود خودداری کنید. هرگز موهای خود را بیش از حد نشویید و هرگز از آب داغ برای شستن موهای خود استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از نرم کننده و ماسک می تواند به فرها آسیب برساند و آنها را طولانی تر نگه دارد.

نتیجه

یکی از راه های رسیدن به فرهای بادوام، فر کردن دائمی است. با این روش به دلیل استفاده از مواد شیمیایی مضراتی مانند خشکی و کم آبی مو و همچنین ریزش مو را به همراه دارد. به همین دلیل به افرادی که موهای سالم و شاداب دارند توصیه می شود از روش های فر کردن دائمی استفاده کنند.